Benim bebeğim de 3-5 günde bir kaka yapar hatta 9 günü bulduğu oldu. Sadece anne sütü alan bebekler olabiliyor bu durum. Mama kullanılıyorsa da bebek kakasını yaptığında katı değil de olması gereken kıvamdaysa sıkıntı yok. Eğer katı ise o zaman kabızdır diyebiliriz ve o zaman yardımcı olmak gerekebilir. Ben fitil vs alışmasın diye yapmadım hiç. Kendi canı istediğinde yapıyor. Evet gazı bayağı kötü kokuyor 😀