Merhabalar güzel anneler 🌸 2 aylık bebegim var ve hem mama hem meme veriyorum. Mamayı değiştirdim Aptamil mama kullanıyorum. Ancak bebeğim son 10 gündür kakasını yapamıyor fitil kullanıyoruz. Onu da kullanmak istemiyorum . Aptamil Conformil aldım belki bu iyi gelir diye. Gaz çıkarıyor ama Kaka yapamıyor, Kaka yapması için ne yapabilirim bebeğime. Öneriniz nedir🙏 Doktor bekle diyor ancak bebeğim çok huzursuz hiç iyi değil.. bu durumda olan annelerimin bilgilerini rica ediyorum. Şimdiden çok çok teşekkür ederim 🌸🙏