Ben daha yeni başladım . Bugün.
Ayakta kanguruda uyutuyordum . Biraz zorlu geçiyor . Çok ağlıyor kaldırıyorum buradayım sakin ol diyorum tam susmadan geri yatırıyorum . Başlıyor ağlamaya ama gözünün kızarık olması ve ovuşturma zamanını bekliyorum öyle hareket ediyorum çok ağladı ilk defa bu kadar çok ağlattım . Gazlı zamanlarında bile bu kadar çok ağlamadı öyle söylim kendimi çok zor tuttum her sesi yükseldiğinde kucağıma aldım ama öylece bırakmadım sonuçta halen bana kokuma ihtiyacı var . Baya zordu ünşallah alışır. Ünternette bir yorum okumuştum. Uyku eğitimi verdiği çocuğu eğitimden önce sakin bir bebekmiş . Sonrasında agresifleşmiş. Öyle olmasından korkuyorum . Baktım olmadı bırakacağım agresifleşmesinş istemiyorum . İlerde bu sefer laf dinlemez diye de korkuyorum