Zeynep654 Arkadaşlar bir ay sonra doğumum var birçok anne travel sistem sağlam ama kullanışlı değil,çok yer kaplıyor,hantal gibi yorumlar yapmış direk baston ve puset destekli bir araba almam daha mı iyi olur?malum kış aylarında çok çıkarmayacağız zaten?
1mom1baby Zeynep654 direk baston alabilirsin puset bize ağır geldiği için sadece arabada kullanmıştık port bebe kullanmıştık arabanız yoksa port bebede kullanabilirsiniz puset istiyosan baby plus rockete puset takılabiliyor onun haricindekileri bilmiyorum ve güzel kullanıyorum memnunum
KuzeyiinAnnesii Zeynep654 baston travel bak bastonun pusetini kullanıp bi süre sonra bastonu kullanırsın çokda rahat edersin
Nisosunannesi Zeynep654 ikisinin yeri de ayrı şimdi kışın çıkılıyor illaki doktor sağlık ocağı derken ben hem çift yönlü aldım hem baston şimdilik ya çift yönlü ya da travel alın derim büyüyünce de baston alırsınız uygun fiyatlıları var nasılsa
Farahzeynep Ben travel’dan memnunum, pusetini normal arabamıza bağlıyoruz, otobüslerde de katlamıyorum zaten bebek öyle gidiyor. Bir de yüksek olduğu için bebekle direk temasta çok işime yarıyor. 🙄 Binanızda asansör yoksa travel zor gelebilir.
denizvegunes Kabin boy araştırabilirsin hem çok hafif hem katlanınca küçücük ve bavul gibi çekçekli oluyorlar. İlla travel dersen travel bastonlar var joienin falan ben joienin normal travelini kullanıyorum ama asansörsüz evde aşırı problem apartman girişine kitliyorum 🤦🏽♀️ Baston yenidoğan için biraz korkunç geliyo bana güvensiz hissettiriyo kayar gidermiş gibi bi de çoğu bastonun yatma özelliği yok. Ben de baston almak için oturmasını bekliyorum benim kızın.
Mirac_21032019 Zeynep654 travel sistem aldim kolay katlaniyo o kadarda para verdim ama inan yinede zor simdi fellek fellek baston puset bakiyorum tam yatanlardan
Pnrdadas Kuzum ben direk baston tam yatar aldım çok memnunum hemde burdan bir anneden ikinci el aldım
1mom1baby Zeynep654 çok hafif bebeğin içine yatabildigi canta gibi bişey ucuzuda var pahalisida ben ucuzundan almıştım gayette iyiydi ınternetten bak canım
KuzeyiinAnnesii Zeynep654 chicco lite way ve e bebekde rocket miydi neydi onlar öyle netede baston travel diyince çıkıyor canım zaten
Ayaniz Zeynep654 2 sinide aldım. önce travel almıstım görüntüde çok iyi ve sürüşü çok rahat akıyo resmen yolda ama katlayamıyorum tek basıma bi yere gidebilmem cok sorun oluyordu simdi bide baston aldım buda heryere götürülmüyo takır tukur sağa sola dönmek zor chiccodan aldm 800 tlydi fiyatı.. ama en azından bi yere gidiceksem tek elimde katlayıp gidiyorum 3 kg falan araba sadece.. 2sinide kullanıyorum yani suan
AlyaMerveMina Zeynep654 benncok memnunım puseti evın ıcındede kullanıyorum rahat esıyoum bastonlar zor traveş sistem cok gusel 5 aylk bıraz buyuusn obur yatak gibi olan aparatı kullancam oturdgu an
Sevdasoylu Bece türkiye şartları için travel systemler kullanışlı değil ben çok zorlanmıştım. Şimdi joie litetrax kullanıyorum çok memnunum pusetlede kullanılıyor çokta sağlam. Bugün birde quinny marka bir bebek arabası gördüm çok beğendim ama modelini bilmiyorum😒
Mirayorta Zeynep654 6 aylıkken baston aldım kullanmaya başladık daha önce alsam kullanamazmısım bence yeni doğan için uygun degil birde havalar soguyır rüzgarlı havada felan dısarı cıkmayı düşünürseniz korumuyor bebeği her yeri açık ama seneye yaza kulşanacaksanız kesinlikle baston