Ben ve yakın bir arkadaşımız kırkı çıkar çıkmaz yaptırdık çok rahat ettik canım bi arkadaş üç buçuk aylıkken yaptırdı o çok zorlandı . Bence bekletme fırsatın varsa hemen yaptır. Karton bardak koyun kesilmiş sonra bezleyin çok çok rahat oluyor hiç korkmayın .