Bizim doktorumuz normal şartlarda 6.aydan sonra ek gıdayla birlikte su verilmesini öneriyoruz ama yaz bebeklerinde günde 2 3 çay kaşığı su verebilirsin anne sütündeki su yeterli gelmeyebiliyor dedi. Yeterli gelmeyince de böbreklerde idrar azalması ve böyle pembelesme olabiliyormuş. Benim bebeğimde 3 aylık 40. Gününden itibaren su vermeye başladım. Ama yaşadığımız ilde önemli biz Çanakkale’de yaşıyoruz çok sıcak oluyor