Ozgemre Anneler hipp marka aldım üzerinde 200 ml suya koyun diyo benim oğlan o kadar ek gıda yemiyor zaten ek gıda reddimiz var tadımlarımız bitti başka nasıl kullabilirim kaşık mamayı