Bu ilaçlar beyinde eksik salgılanan maddelerin yerine geçiyor. Terapi ile bırakmanız daha kolay olabilir ama çok uzun bir vadede. Bağımlı olarak bakmamaya çalışın çünkü bariz bir değişiklik olmuş beyin kimyanızda ve ilaç bunu kompanse ediyor. Tiroid hastası olup hayatınız boyunca ilaç kullanmanız da gerekebilirdi diye düşünün içinizi rahatlatacaksa. Beyin pek iyi anlayabildiğimiz bir organımız değil, doktorunuz eşliğinde size ne iyi gelecekse onu yapmanız en iyisi. İlaca bağımlı olmaya odaklanmak yerine travmanıza odaklanmanızı öneririm. Geçmiş olsun.