Kızlar 17 ay oldu hala adet olamadım 1 yılı geçtikten sonra doktora gittim bana normal diyor 2 seneye kadar hatta emzirme bittikten sonra 3 ay bile olmaman normal diyor ama şu 2 aydır öyle ödem var ki kilom var ki giydiğim kilotlar basenlerimin yanını acıtıyor böyle şişim ya napıcağımı bilmiyorum