Bebegimveben34 Kizlsr merhaba sağlık ocaginin verdigi damlaları kullaniyordum doktorumuz bugun bunları aldırdı kullananlar memnun mu ve kac damla kullaniyrsnz benim kizim 5 aylik .
ecesarp Bebegimveben34 gayet iyi Bi damla ayrıca ilaç olmaması da güzel takviyedir ilaç değildir diye belirtilmiş şişesinde. En önemlisi hiiç kabızlık olmadı sağlık ocsgının damlaları genelde içerik olarak cok iyi değil ve kabız yapıyor. C vitamini içermesi de güzel c vitamini ile desteklenince kan damlası daha iyi etki ediyor. 💪🏻 Kan olsun can olsun Kuzularımıza
Bebegimveben34 ecesarp tesk ederim cnm da benik kziim tadını beğenmedi icemiyo genzine kaciriyo tikaniyo midesi bulandigindan acaba birseye karıştırıp versem olurmu
ecesarp Bebegimveben34 hiç bilmiyorum canım. Ben hemen ardından su veriyorum. Ama dün kan tahlili oldu değerleri iyi çıktığı için bıraktık gereksiz yere ilac kullanmayalım ddi doktorumuz