Kbrkrbbr biz ilk bindiğimizde de kızım 6 aylıktı, Mardin den İstanbula kadar ağlamıştı, rezil olmuştuk aktarma uçağımıza bindiğimiz de uyuyordu o yüzden hiç bişi yapamamıştım ama tıkanma falan olmadı, sonraki binişlerimizde de emdiği için hep emziriyordum kalkarken ne olur ne olmaz diye