Her gün yeni bir huy ediniyoruz. Ama beni en çok yoran şey sürekli yalandan aglaması. Herseye aglıyor sebepli sebepsiz ama yalandan aglıyor agzını acıp üüüüüğğğğğ yapıyor resmen
Sürekli her gördügüne “ benim ” diyor
Cok fazla mızmız olmaya basladı hep kendi istedigini giymek istiyor gün boyu bornozla dolasıyor mesela
Oyun oynamayı da neredeyse bıraktı hep benim başımda. Sizler ne durumdasınız biz dolu dolu 24 aylıgız. Sizlerde durum nasıl atlatanlar ne sekilde atlattı tecrübelerinizi paylasırmısınız