acemianne35 sezeryan dikişimde açılma var 1 dikişlik böyle bişey yaşayan oldu mu kendiliğinden kapanır dedi krem ve antibiyotik verdi doktor ama içim rahat değil yinede siz ne yaptınız ?
Kayrabera8 acemianne35 selamlar nasıl geçti dikişiniz 40. Gün açılmış bi dikiş benim de kanama oldu azıcık doktora pazartesi gideceğim Batikon sür dedi çok korktum geçmesi gerekirken
Asyaayaz1 Ablam sezeryan olduğunda onda olmuştu kapanmıştı ama ihmal etmemişti doktorun dediklerini yapmıştı sonra tekrardan kontrole gitmişti