biryazmasali kivirciginannesi ben eskiden çok sık alıyordum bi kaç tane fire dışında olmadı onlarda ucuz kolyelerdi üstnde durmadın ha nasıl duracağm konusundada bi fikrim yok ama pandemden sınrageckyrmş kargola ve teslim alırken vergi ücretide çıkıuormş artık ben en son 4 yıl oldu yapmıyorm alışveriş