Tansu67 Arkadaşlar merhaba jandarmalar tayin olurken yol parasının birazını yatirmislardi, geri kalanını sonra yatıracaklardi. Bu konu hakkında eşinin bir bilgisi olan var mı?Ne zaman yatacagina dair duyum aldınız mı?
shawty Tansu67 Benim eşim paranın tamamını aldı buradaki tayinci arkadaşlarıda aynı şekilde oldu . Böyle bir durum mu varmış? Genelde Paranın tamamı ödenir personele .
Mirayhavvanur38 Tansu67 Benim eşimde astsubay şimdi sordum öyle birşey olmaz paranın hepsini tek seferde yatırıyorlar dedi. Eşiniz mi size o şekilde söyledi aceba yanlış bilgi mi verdi
Tansu67 Eşim astsubay. 11 yatacakti 7 yattı geri kalanı sonra yatırılacak dedi onların maliyeci.Hatta sonradan şikayet üzerine arttığı için yol parası, ilişik kesme tarihini de uzatmislardi
Tansu67 Ikrazumra19 Bu yıl böyle bir durum oldu. Yol parası tekrardan %60 zam yaptilar ilişik tarihini birkaç gün uzattılar bunun için
Tansu67 Mirayhavvanur38 İlişik kesileceği zaman zam olacak diye birkaç gün ertelediler ilişik kesmeyi alaydan.sonra para geçen senenin parasına göre yatmıştı maliyeciyi arayıp sorduğumuzda geri kalanı sonra yatacak demişti 😏
Mirayhavvanur38 Tansu67 Sizinki nasıl öyle oluyor anlayamadım eşim toplu yatırıyorlar dedi bu konuda bildiği yanlış değildir çünkü idari işler astsubayı olarak çalışıyor şuanda 1 aydır bizim kaldığımız yerde de tayinciler gidip geliyor biliyordur yani toplu yatıp yatmadığını
Tansu67 Benim eşim de idari işler astsubayı ona ayrıldığı birlikte ki miyeci demişti derken yanında bende vardım.Ama bir sürü duyum vardı
Tansu67 Hakcjrks kara kuvvetlerinin tayini jandarmadan sonra oldu diye biliyorum. Jandarmada ilişik 27 Hazirandan 4 temmuza ertelenmisti bunun için. Yeni kanun çıkacak zamlı alacaksinjz yol parasını demişlerdi. Çünkü yol parası önce geçen seneye göre hesaplanmis. Şikayetler gelince tekrar %60 zamlı yatırılacak denmişti. Ama para yattiginda zamsız yattı. Zamlı kısmı sonra yatırılacak dedi bu sefer maliyeci. Ama şimdi hala yatmayinca merak etmiştim.
Hakcjrks Tansu67 böyle bisey varsa devletin diğer askeri kurumların da da zamlı alınacak diye bi duyum olur yA da ne bilim daha sonra eklenecek diye hiç öyle bşsey söylemediler
Hakcjrks Tansu67 sizin nerden nereye 7 bin yattı şehir olarak tabi çocuk sayısına göre de değişiyor yatan para da
Tansu67 Hakcjrks işte bizim maliyeci geri kalanı sonra yatacak dedi ama hala yatan yok bende başka yerlerde böyle bişi oldu mu merak ettim ☺️ eşim hesap işlerini sevmez banka hesapları hep benim telefonuma kayıtlıdır ben bakarım hepsine ödemeleri ben yaparım o yüzden bana yanlış bilgi verme durumu da olamaz ☺️