Olmazbebek Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık henüz 5.300 kilosu düşük 4 aylık olduğunda hipp 4 aylık kaşık maması başlamak istiyorum bi yandanda korkuyorum kullanan oldumu
Annababy Doktorunuz demeden bence başlamayın kilo alımı artsın istiyorsanız bunu doktorunuzla konuşun ona göre beslenme sıklığı arasında düzenleme yapar ya da sadece anne sütü alıyorsa mama önerir mama ile besleniyorsa da mama önerilerinde bulunabilir
Nisakus25 Olmazbebek evet sütüm yaramıyor galiba mama gece veriyorum başka türlü biberon içmiyor çünkü 4 ölçek uykuda veriyorum ama toparlamadı bir türlü
Annababy Olmazbebek Biberonla verdiyseniz kusması ondan kaynaklı olabilir. Biz biberonu değiştirdik, kusması bitti çok şükür.
Nisakus25 Olmazbebek düşünüyorum evet burada Bi kaç kez paylaştım ama linç yedim elimden bişe gelmiyor küçücük kaldı