aise_kzn Bebisler ne zaman diş sancıları ve çıkarmaya baslar? Desteksiz oturma 6 aya girdiğinde mi 6 ay sonunda mı başlıyor acaba? Biz 1 hafta sonra 5 aylik olucaz😇
nilufer19 aise_kzn tam desteksiz 6. ayın tamamında oturdu dişle ilgili bi sıkıntımız olmadı çok şükür umarım sizde de böyle geçer bu donem nasıl nerde çıktı haberim olmadı şimdi bile kaç dişi var bilmiyorum ağzını açmıyo sayamıyorum :D
LadyGugu aise_kzn Diş 5 aylık çıkaran da var 9 aylık daha ilk dişini çıkaran da. Ama ilk dişin çıkma zamanı genelde 6-7 ay arası oluyor. Desteksiz oturmanın da ortalama zamanı 8 ay civarı.
aise_kzn mervemir- oy maşallah bizim böyle iştahla kasimaya calisiyor sanki dişlerini bide asiri huysuz ama yani kendi huysuzlugu da olabilir oyuzden dis mi bilemedim bi an önce otursun istiyorum daha zamanım var gibi duruyor 🙃
aise_kzn ozglesma dis sancilari ne zaman başladı oy masallah sizede insallah erken oturur diye dua ediyorum bende😊😅
aise_kzn nilufer19 ben bi an önce otursun istiyorum da😅dişlerini cok hırsla kasimaya çalışıyor da acaba dedim diş mi yoksa bu aylarda normal mi😊
nilufer19 aise_kzn evet o aylarda normal hemen çıka da bilir bi kaç ay süre de bilir bizde mesela 3-4. aylar gibi diş kaşıntısı falan başladı ama ilk dişi 10. Ayda çıktı
aise_kzn nilufer19 oy maşallah ozaman kasintilar normal çıkması bebekten bebege değişiyor anladim teşekkür ederim 🥰