Olmazbebek Kızlar bebeğim şuan 3 buçuk aylık 4 buçuk aylık olunca gece yatarken kaşık maması yapsam versem diyorum çok mu erken acaba sizler kaçıncı ayda başladınız
Olmazbebek Busrakaratas kilosu düşük 4 ay itibari hipp kaşık maması var ondan düşünüyorum da bi yandanda korkuyorum
Makaron_88 Olmazbebek öyle mamaların bile en fazla bi kaç kaşık yiyebilir midesi hala çok küçük çünki
Busrakaratas Olmazbebek anlıyorum ama kilosu düşük olunca doktor söyler geçin ek gıdaya diye kaşık mamadi yerine ek gıdaya geçersiniz 6. Ayda bile tadımlık yiyorlar 3 4 kaşık en fazla kaşık mamasını da fazla yemez ki