Bebeğim haftaya 6 aylık olacak . 4. Ayında uyku düzeni alt üst oldu son iki haftadır da çok zor uyumaya başladı . Kendim araştırdıklarımla uyku eğitimi vermeye çalışıyorum ama ağlamasını da istemiyorum çok ağlıyor boğulcak gibi oluyor alıyorum kucağıma. Her defasında dayanıyım diye başlayıp biraz ağladıktan sonra kucağıma alıp öyle uyutuyorum farkettimki bi haftadır aslnda boşa ağlatıyorum kucağıma aldığım için uykuya da alışmış olmuyor .
Uyku eğitimi veren var mı bırakıp odadan çıkan değilde yanında durup sakinleştiren birileri bana süreci anlatabilir mi ? Ağlaya ağlaya uyuyorlar mı gerçekten hüngür hüngür ağlarken hiç uyuyacak gibi durmuyor çünkü ben de dayanamıyorum zaten