Meteninanasi baslamadik daha ama doktorumuz 4 aylik olunca cay kasigi kadar uc gun kurali ile tadim yaptir doymak degil amacimiz sadece tatlarini bilsin 5. Ayda yavas yavas porsiyon buyutup 6 ayda tamamen ogun olarak vermeye baslariz dedi bana ek gida diyinca herkes anne sutu onemli 6. Ayda baslasin diyor ama amac doymasi degil tat almasi alerjisi var mi yok mu ogrenmek benim dusunxemde bu yondeydi doktorumuzda bu sekilde soyledi ama bebekte kendisi hazirsa belli ediyor yediklerine bakiyor elinde. Almaya calisiyor oturmak istiyor gibi bir suru sinyal var aslin gelisimide onemli tabiki