Melekbebissssss Yasayanlar tecrubelerini yazabilirmi lutfen yarik olustu nasil toparliycam canimdan can gidiyo
nrgcnr Melekbebissssss ben dunden beri coresatin krem kullaniyorum , lansinoh da.. eger fayda ederse yazarim , biraz olsun azaldi gibi acilarim
Zeynepecrinannesi Melekbebissssss emzrmeden önce kendi sütünüz sürün vermeden önce nemli olsun kuru olunca daha cok catlarr.. Her emzitmeden sonra lansinoh kremi sürüp havalandırın.. Hatta gece odanız sıcaksa direk kremi sürüp gögsünüz acık uyuyun ben bu sekilde yapıp 2haftada düzelttim
htcbrgl Melekbebissssss Eczaneden Art de huile göğüs ucu çatlak kremi hazırlatın hemen toparlarsınız. Diğer yöntemlerin hiçbiri ben de işe yaramamıştı. Geçmiş olsun çok zor oluyor.
ENHA_17 Cok kötü bir acı Allah kolaylık versin canım ama merak etme gecicek alışacak memeler emzirmeye. Benim 50 gün sürdü tam olarak en ve tek etkili yöntem bebeğin emmesi. o emdikçe düzeliyor acıya acıya malesef
Gamzeren13 Canım merhaba geçmiş olsun öncelikle bnde yaşadım nasıl bir acıdır bilirim ağlaya ağlaya emzirdim ama yine de bırakmadım lanolin kremiyle evicap kapsülünü karıştırıp her emzirme sonrası sürdüm bir haftada toparlandı tavsiye ederim bnm öyle geçti 😉
Senbibak Melekbebissssss benim asla geçmiyor herşeyi kullandık bebeğim deli gibi emiyor beni 😂 gümüş kapak denicem
nurhan85 Senbibak oğlum 3,5 aylık oldu iki ayrı doktora gittim sürmediğim denemediğim hiçbir şey kalmadı son çare gümüş kapaktı malesef o da işe yaramıyor ağlaya ağlaya emzirmeye devam ediyorum ve artık iyileşeceğime dair en küçük bir umudum kalmadı😔
Senbibak nurhan85 ay suan kendimi kesin öyle olcak diye gördüm 😂😱 hava cıva diye birşey var tuzsuz tereyağın da tava da eritti kaynanam suan onu deniyorum krem gibi sürüyorum 💆♀️
CyC nurhan85 benim hemen iyileşti gümüş kapakla🙏🏻Darısı başına...devam et kullanmaya bazı kişilerde uzun sürebiliyormuş🙏🏻
Aybukealtintas Melekbebissssss öncelikle geçmiş olsun resmen denemedigm sey kalmamıs tı 5 ay kafamı duvarlara vura vura aglayarak emzirdim, artık son zamanlar sagarak vermeye basladı birkaç öğün sonra bir anda kendiliğinden geçti
CyC Ben artık acıdan ağlıyordum okadar kötüydü benimkiler...dünya para da ilaçlara verdim hiç biri fayda etmedi kalkanlar aldım olmadı...resmen gene mi emzireceğim modundaydım...ama en son gümüş kapak aldım şakın parasına bakma çoğu 14 günde iadesini alıyor...aynı gün acılarım geçti bir kaç günede yara falan kalmadı...hiç düşünmeyin bence...
nurhan85 CyC gece gündüz mü kullandınız?ben birkaç gün gece gündüz kullandım ama gece sütle dolunca yaralar şişiyordu daha çok acıyordu şimdi sadece gün içinde kullanıyorum gecede madacassol sürüp ped koyuyorum yaklaşık 10 gündür kullanıyorum halâ aynı😥
Eddaaaa Melekbebissssss bı 5aya yakında bn çektim hala da çekiyorum.. sağ gogsum 3hafta önce ne olduysa gecti.. solun da o şekilde geçmesini bekliyorum umarım uzun surmez