Tam 2 gündür birşeyler oldu bizlere a dostlar sürekli ve herşeye çığlık atıyor be ağlama krizlerine giriyor napıcağımızı şaşırdık sabrımız zorlanıyor üzülüyoruz umarım geçici bir süreçtir nasıl rahatlatacak bilemiyorum uyku sorunu yok gece de öyle sorun yaşamıyoruz pek gündüz sürekli huysuz 14 aylık bebeğim bu arafa