Ben geçen ay muzlu pirinçli irmikli olanı kullandım üzerinde 150ml 3öyemek kaşığı yazıyordu 75ml 1 yemek kaşığı koyarak verdim. Şimdi karışık meyveli olanı veriyorum gece bi kere onu da kutunun üstüne 150ml 4kaşık yazmışlar 75e 1,5 kaşık katıyorum. Biberondan geçsin diye ölçünün bi tık azını katıyorum.