Evet gayet normal bir durum şiddetli ani kanama vs olmadıgı sürece sorun yoktur az gelmesi arada lekelenme regl olunduğu zaman az yada fazla olmadı biraz şiddetli ağrı vs bunlar gayet normalmiş 1 yıl önce taktırdım dün kontrolüm vardı doktorum yine bilgilendirdi bu şekilde.