Merhaba arkadaşlar. Şuan yazacaklarımi Allah kimsenin başına vermesin. Her anında tekrar tekrar yaşadığım o anı paylaşıp bilgi sahibi olanlardan destek bekliyorum.
Perşembe günü 15 aylık bebegim saat 11 gibi ayakta iken 2 saniyeliğine gözlerini tavana dikti ve bir anda yere düştü (çarpma vs olmadi). Anlamadık o sıra ne olduğunu. Sonrasında kalktı yürüdü oynadı vs ama huzursuzdu. 2 saat sonra yerde otururken birden karşıya baktı ve gözleri yavaş yavaş tavana doğru bakmaya başladı ve öylece kaldı. Hemen kucağıma aldım hiçbir şekilde tepki vermiyordu tüm vücudu salınmis gevşemiş durumdaydı. İlk defa böyle biseyle karşılaştığımız için çığlıklar attık bizi duysun diye asla duymadı bilinç tamamen kapanmış gibiydi. Hemen ambulans geldi 10 dk sonra gözleri düzeldi ama bilinç tam yerinde değildi. Bana bakmıyor odaklanmiyordu. Herneyse sonrasında kendine geldi serumlar vs derken tahlilleri sorunsuzdu. Bugün de EKG ve EEG çekildi . Doktorun yorumuna göre tekrarlayan bir şey yok, epileptik bir durum olduğunu düşünmüyorum,ilaçsız takip edecegiz dedi. Böyle berbat bir sürece benzer bişey yaşadınız mı ? Ateşi yoktu bu arada. Soğuk havale böyle mi olur ? Sizde nöbet anında nasıl oluyor anlattığım gibi mi ? Paylaşırsanız sevinirim.
Bu arada 1 gün öncesinde sipraktin şurup vermişti doktorumuz yan etkilerinde nöbet yazıyor. Kafamda soru işareti oda.