[silindi] Ben Astronomiye aşırı Düşkünüm Her ay düzenli aldığım dergim var ‘ all about space ‘ okuduğum kitaplarında konusu genelde hep uzay Oğluma uzay temalı halı ve nevresim takımı aldım Evimde tablolarım falan gezegenli 🚀 🪐 Tek merakım ve ilk aşkım Gökyüzü Bu sevdam yüzümdende oğlumun ismi Göktuğ mesela İlk doğum dünü konsepti pilot idi İkinci yaş gününde Nasa temali yaptım Ya sizin varmı ??
Zlm [silindi] ben sizden uzay falan bekledim çocuk adı olarak yada güzel bı gezegen adı falan 😁 sizin ki kadar üstüne düşmüş değilim ama mitoloji severim bende
LadyGugu [silindi] Gökyüzüne ben de çok meraklıyımdır. Küçükken izlediğim Ay Savaşçısı ile merak sarmıştım. Gezegenleri, gezegenlerin isimlerini aldıkları mitolojik karakterleri vs. hepsini ansiklopedide bulup okumuştum. 25-30 sene önce internet yoktu 🥲 Geceleri rüyamda teleskopla gezegenleri gözlemlediğimi görürdüm. Astrolojiye bile merak sarıp harita okumayı öğrendim bir ara bu uzay aşkıyla. Bunun haricinde de sağlıklı beslenmeye ve psikolojiye aşırı meraklıyımdır.
simiyyy Oha aynısıııı. Populer science, bilim teknik, how it work çok sevdiğim dergilerdir. Şimdiden evrene mesaj gönderiyorum kızım roket mühendisi olacak benim diye 😄😄
[silindi] simiyyy ahaha ne güzel Bende şimdiden beynine işlemeye çalışıyorum Umarımmm pilot olsun diyede Kendilerinin tercihi tabi Bunlarda analarının hayalleriii 😅😅
[silindi] Miran47 doğru söyle kayınvalidem senmisin ??? Aynı onu tarif ettin 😅😅 Senin gibi bir gelini olsaydı çook mutlu olurdu eminim 🥰
Eda-tas SeninAnnenBirMelektiYavrm togg şişirildiği kadar iyi değil. Kesinlikle tavsiye etmem. Bir bilenden bilgi
Adarenn [silindi] alışverişe merakım var hep var bildim bileli var sürekli bir alışveriş hali ooffff çok zor
Saafie [silindi] Fotoğraf çekmeye merakım var herşeyi herkesi.. bir profesyonel fotoğraf Makinesi almak istiyorum ama alınacak gibi değil fiyatlar 😑
aybikreis [silindi] İlginç bilgiler okumayı severim. Gittiğim yerlerde dikkatimi çeken yerin nesnenin tarihi araştırırım. Bunu kim bulmuş acaba bu nasıl bu hale gelmiş acaba diye araştırırım. Ama sorun şu ki an öğrenirim ve unuturum hafızamda kalmıyor
Eda-tas SeninAnnenBirMelektiYavrm siz bilemezsiniz, üretimi var şu an ufak tefek o yüzden biz biliyoruz.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Eda-tas zaten çıktığı gibi alamam ileriki zamanlarda daha gelistirilir mutlaka. Mesela siz iyi değil dersiniz bir başkası çok beğenerek kullanır falan. Ben Citroen alacaktım geçenlerde kac kişi alma çok kötü bilmem ne falan dedi ama ben çok severek kullandım. Çok memnun kaldım herkesin görüşü farklı