Selam hanımlar , bebeğim 26 günlük çok gazı var be yapamıyor çok zorlanıyor yaparken, uykusundan bazen ağlayarak uyanıyor gazından dolayı, doktorumuz damla verdi bir tık etki etti,bazen çok iyi olurken bazen de çok ağlıyor, o ağladıkça ben üzülüyorum canı yandığı için , sıcak havlu, kiraz çekirdeği, hepsini denedim zaten gazlı yiyecek de yemiyorum ama bebeğin yapısına bağlı heralde bu gaz birazda