Bebeğim on aylık memeyi ısırmaya başladı son üç aydır, diş çıkarıyor ondan yapuyor geçici süreç dedim dayandım ama artık dayanacak gücüm kalmadı kanatma raddesine geliyor hayır diyorum anlamıyor oyuna çevirdi.emerek uyumaya alıştığı icin emziremediğim icin gündüz uykuları da bitti derecesinde… biberon denedim tutmuyor diş jeli sürdüm dişlik verdim yok yani hiç biri cözüm değil ….. emzirmek istemiyorum asırı tepkiler veriyorum can havli ile.. memeden kesmeyi dahi düşünüyorum.. başka bi çarem kalmadı çünkü:( ne yapacağım çok çaresiz hissediyorum kendimi…