Tug45 gece kaka yapmıyor çok nadir yaptığı oluyor.. ama cişli bez alıyorum altından sabah. Dışarıda portatif lazımlıklar varmış e bebekte ondan önermiş anneler ben almayı düşünüyorum sizde bakın isterseniz e bebeğin sitesinden 💐
Semanur1elizan zaten çiş değilde büyük tuvalet sıkıntı oluyor genelde tuvalet eğitimin de 10 güne kadar alışırlar diye umut ediyorum 😁
biryazmasali bugün bizde markete gittik yarım saat kadar yoktuk evde eve geçince hemen çiş diyerek lazımlıga koştu orada yaptı çişini tutmayı öğrendi diye düşünüyorum en çok bu kaka nasıl olur onu bilmiyorum 🤷
Nesrincente bugün sabahtan beri gündüz hiç bez bağlamadim gündüz uykusuna yattığı sıra da altına alt Açma bezi serdim ama işemedi. Uyandığında lazımlıga koştu yaptı. Gece bende bez bağlarım büyük ihtimalle. Parka vs giderken portatif lazımlıklar varmış ondan alırım diye düşündüm en kotu ihtimalle. Yanıma kıyafet alırım elbette artık bir şekilde üstünden gelicem inşallah ☺️