aycoktatli 18 günlük bir bebeğim var. Her öğünde bir memeyi mi emziriyorsunuz, yoksa önce birini sonra gazı çıktıktan sonra diğer memeden mi devam ediyorsunuz, bazen bebeğim yutamıyor, tıkanıyor ağlamaya başlıyor yeni anneye ne gibi tavsiyeleriniz olur 😊
mrs_happy aycoktatli bi emzırmedı sağ bı emzırmede sol meme gıbı emzırıyorum.yutamıyor tıkanıyorsa sutun hızlı akıyordur gogsunun ucunu elını makas yaparak kıstır kuzum buara bende 18 gunlugum 🥰
Duygusalbiranne aycoktatli en son hangi memeyi emzirdiyseniz ondan devam edin ki koyu kıvamlı yağdan zengin sonsütü de içebilsin
deletedmom719 aycoktatli Bi meme balon gibi sönene kadar o memede devam ediyorum. Uyuyup uyanınca diğer memeye geçiyorum. Sürekli meme değiştirmeyin ki memenin dibinde ki yağlı sütü alsın esas önemli olan o yağlı süt. O yüzden bir meme boşalınca diğerine geçebilirsiniz. Misal 5 dk emdi uyudu uyanınca aynı memeden devam edin 😊
Serpilyyuksell aycoktatli önce birini doymazsa diğerini veriyorum ama doyar uyursa tekrar emeceği zaman emmediği göğsümden emziriyorum sütünğz çoksa eğer parmaklarınızla göğsünüzü biraz sıkıştırıp akışı yavaşlatabilirsiniz
Esrakeremakif 45 günlük olduk bizde ebe bana her emzirmede 1 gögüsü ver onu tamamen alsın doymadıysa diğerine geçebilirsin dedi ama verdiğin göğüs ü bitirt dedi hem öylenolunca ağrıda yapmaz göğüs dedi
Yagmur98 Benimde sutum cok fazla bebegim tıkanıyor göğüs ucum olmadigi icin silikon ucla emziriyorum silikon ucla daha cok bogazinda kaliyor silikonun icine dut biriktigi icin emzirmeden once bi 5 dakika sutunuzu sagip oyle memenizi verin