Saremmmmmm Kızlar dogumdah sonra 3 . ayım 3 gün önce adet kanaması gibi baya koyu bi kanama oldu az bi şekilde sonra da azar azar ama çok az kan geldi sizçe normal mi geri hamile felan değilimdir değil mi yerleşme kanaması gibi bişey değil dir umarım
Dlshnn3 Saremmmmmm 2. Ayımda oldum bende baya yoğun oldum normalde 10 gün sürerdi 7 gün sürdü kan falan geldi ama baya cok geldi bendede