Merhaba 2 ay 13 günlük bebeğim var. Birden bire katılırcasına ağlıyor nefesi kesilip morarıyor 20 25 saniye öyle kalıp normale dönüyor. Dün aşı olduk orada da aynısını yaptı hemşirenin ödü koptu doktoru çağırdı bişeyi yok dedi ama bana normal gelmiyor çok korkutuyor bizi, hastaneye çok sık gittik farklı nedenlerden dolayı emara girdi röntgen çekildi kanı alındı bir sorun olsa orada çıkmaz mıydı veya doktor bişeyi yok der miydi aranızda bebeği böyle olan var mı