Ben Metsil ve zinco kullandım . Faydasını göremedim pek.en son Biogaia kullandım memnun kaldım . Doktor ilaç değil probiyotik demişti. Sindirim sistemini düzenliyomuş. Şu anda gazla ilgili bi sıkıntımız kalmadı . Rahatlıkla yapıyo.Ama en önemlisi bebekten bebeğe çok fark ediyo. Deneme yanılma yoluyla bulabilirsin size neyin iyi geleceğini .