merveyyoruuk merhaba. Uzun zaman olmuş ama siz bir çözüm buldunuz mu ya da doktora gittiniz mi? Bizim de geçen hafta domuz gribi oldu, ya da korona bilmiyorum. Doktor influenza dedi ama ishaldi. Neyse ishali geçti şimdi de çok sık kaka yapıyor. Günde 7 8 defa altını değiştiğim oluyor. Bazen ishal gibi bazen kati. Çok artarsa doktora götüreyim dedim artık