ogrtmnanneee benim kızımda 11.5 aylık 1 yaş sendromu yaşıyor İştahsız mama sandalyesine oturuyor kaşığı uzattığım an ağlıyor hiçbirşey demeden kaşık elimde tepkisiz bekliyorum kendi kendine sakinleşip yiyor biraz yani tuhaf tuhaf huylar edindi ve inanılmaz hareketli sürekli ilgi istiyor bacağıma yapışıp ağlıyor, yapışık ikiz gibiyiz, bende çok kafama takıyordum yememesini ama artık takmıyorum, ve emdiği için de yemiyor memeye güveniyor