Henüz 18 günlüğüz 3-4 gündür ailem covid ve bende onların yanındayım öğrenir öğrenmez odama kapattım kızımla kendimi, ama öncesinde tabi beraberdir bende henüz birşey yok sadece arada bı boğaz ağrısı oluyor ama kızımda birkaç gündür ara ara öksürük vardı bugün önceki günlere göre arttı ve hırıltıda var emerken ve uyku arasında ateşi yok acaba covid olabilir mi ne yapmam lazım bol bol emziriyorum birşey olmasın diye ama sütümde az 😔