Zeyzey72 Abim 9 aylık bebegmi yürütüp sonrada bırakmış ben sese geldgmde bebegm cok agladı burnun üstüne düşmüş ve kolu altında kalmıs korktgm sey ise acaba burnu kırıldımı
Tns1224 Zeyzey72 buradaki kimse doktor degil ! Neden doktora götürmüyorsunuz ? Nasıl içinize sınıyor ben anlamiuorum ya gerçekten bebeğiniz düşüyor acile koşmak yerine buraya yazıp bekliyorsunuz
Miranbaby22 Tns1224 aynen bende katılıyorum benim başıma öyle bisey gelse buraya yazmak en son yapacağım şey yani
seninananbirmelektioglum Zeyzey72 kan,şişlik,morluk varsa kırık olur bi doktora götürseniz içiniz daha rahat eder geçmiş olsun