Slm1122
Benim oğlumun yürüme sürecini anlatayım o halde. Oğlum tutunarak ayağa kalkmaya başladığında 7 ayına ortalama 10-15 gün vardı. 7 ayını biraz geçtikten sonra yavaş yavaş sıralamaya başladı sıraladıktan bir ay sonra bu sıralamayı hızlandırdı 8.5 aylık olduğunda iki elinden tutup yürütüyordum, tek elinden tutup yürümek istemiyordu zaten küçüktü sadece kendi yürümek istediği için yürütüyordum. Sanırım ya 9.30 aylık diye 10 aylıktı artık tay tay durmaya başlamıştı tek elinden tuttuğumda da yürüyordu ama gel gelelim yürümesine nat etti hemde korktu doğal olarak. Ortalama 11,5 aylıktı tek tek adımlar atıyordu ama emeklemeye alışmış bi bebekti. Ben de yürümeyecek değil de ne zaman yürüyecek çünkü erkenden sıraladı neden yürümeye yürümeye diye kafama takıyordum. 13 hatta 13,5 aylık olana kadar hem pıtır pıtır yürüyordu aynı zamanda emekliyordu hatta yürümeyi bırakıp emeklemeye geçiyordu, çünkü o emeklemeye alışmışto. Hatta ben de ne zaman emeklemeyi bırakacak diyordum emeklemeyi bıraktı yürüdü
Yani kısacası bir şekilde illaki yürüyorlar. Çünkü tutunup kalkan bir çocuğun yürümeme gibi bir durumu olamaz sadece temkinli davranıyorlar biraz zamana ihtiyacı var normal benimki de öyle yapıyordu çünkü yürümek istemiyordu durmak istemiyordu dediğim gibi yürürken emeklemeye geçiyordu hatta bilerek yavaşça yere çömeliyordu.
Birazda ona bırak canım