Hanımlar merhaba. Artık yürüyen oturan ayaktan duran bebeklerinizi nasıl yıkıyorsunuz? Her banyoda küvet kova kullanmaktan bıktım :( Önü kapalı bebek oturakları var onlar da pahalı geliyor bebeğim ne kadar sığacak içine meçhul. Alternatif bir yol var mı önerileriniz neler?