tgcufk bize de bir ara ateş için gittiğimizde vermişti doktor artarsa verirsin diye. Daha hiç kullanmadım. Bilseydim böyle hiç durmayan ağlayan bebeğe de veriliyor dün Öykü’ye verirdim ben de bir yarım 😝 ağrı kesici etkisinden ötürü sanırım. Niye söylemiyorsun eltim 😁😄