kakasini tutuyor günlerce 5 dk bir tuvalet diyor gidiyoruz sonra tutuyor bak gitti diyor iniyor…çiste problem yok ama kaka olayi benide bitirdi onuda.ter döküyor artık yapmadığı için ve çişini bile babayla yapmak istemiyor ben götürecem illa.bu süreç beni rahatlatir dedim ama daha beter etti 1hafta oldu hala kaka tutuyor şans eseri 2 gün önce ucuna geldi bıraktı mecbur.neden tuvaletim var diye gitmek isteyen çocuk oturunca tutar anlamiyorum.