avokadosever Kızlar belim bütün kemiklerim sızım sızım sızlıyor ayağa kalkamıyorum.Boğazımda ağrıyor, oğlumunda ateşi var biraz yani kapatsak çok sıcak ne yapmam lazım nasıl geçer bu ya ??
Yedaarven avokadosever Bizim klima 24 saat çalışıyor ama şükür kimsede öyle bir şey yok. Bence doktora görünmekte fayda var. Kızım covit olduğunda sadece ateşi çıkmıştı. Bizde hiçbir belirti olmamasına rağmen evdeki herkes pozitif çıkmıştık. 🤷🏻♀️ Geçmiş olsun, klima eklem ağrısı yapmaz bence🤷🏻♀️
Mrym24 avokadosever inşallah değildir ama test vermekte fayda var cnku ikinizde hastasınız çocuklarda sadece ateş oluyor ztn belirti onlar hafif geçiriyor
Burcu4135 avokadosever aynı sizin gibi olduk önce esimde yüksek ates, sonra kızımda en son ben 3 gün kemiklerimin ici agrıdı. Sonuc 3 müzde covit olduk. Bende klimalardandır dedim cünkü tatildeydik hem araba hem oda falan ama öyle hafife alınacak gibi degilmiş. Acil test yaptırın.
Yedaarven avokadosever Ateş olmasa sadece boğaz kuruluğu hapşuruk olsa klimadan olurdu belki ama ateş varsa test yaptırmakta fayda var. İnşallah negatif çıkar.
Burcu4135 avokadosever cok tesekkürler. Bizde bugun tekrar test verecegiz. Siz verdiniz mi? İnsallah degilsinizdir ama belirtiler maalesef covidi gösteriyor