Benım oğlum 2800 dogdu 40 cıktıgında 3950 idi valla kımın ne dedıgıne takılmayın 2 aylık kontrolun 4800 doktor iyi demısti bize onemli olan ayda kaç gram aldıgı bir tanıdıgım var onada zayıf dedıler hızlı toparlasın dıye mama verdı meme reddı yasıyo sımdı bende meme reddı yasıyorum mama ve anne sütü seklinde gıdıyoruz ama ben doymuyo dıye verdım arkadasım hızlı kılo alsın dıye verdı suan sızı emıyorken bosverın kılosunu sağlıkla büyüsün insallah