Merhaba sevgili anneler oğlum yedi buçuk aylık ama ek gıdayı reddediyor sanki ağzını açmıyor. Önce sebze tadımlarla başladık hep midesi bulanıyormuş gibi yaptı sonra meyvelere geçtik yine aynı davrandı. Şimdi hergün farklı bir mama çorba deniyorum ama ağzı hep kapalı zorlamak istemiyorum ama geç kalacağız diye korkuyorum var mı böyle bir sorun yaşayan bize tavsiye de bulunabilecek olan.