Benim kizim 1 yildan fazla yedi cok daha küçüktü.hic tirnak kesmiyordum koparip dururdu.suda cikan ojelerden aldim,tirnaklarin çok güzel olacak diye sürdüm hep.agzina goturur gibi oldukca ona hic demeden bisey uydurup eline birsey tutustururdum.oyle oyle bitti cok sukur.sorun su ki cocukken kendimi bildim bileli ben de koparip atardım.