alisin_annesii bize doktoru 8 ya da 10 aylıkken galiba tam hatırlamıyorum çok ağrısı olduğu zaman sadece bir kez ver demişti 1 yaş öncesi önermiyorum diyordu. Karanfili ezip zeytinyağına karıştır dolapta beklet onunla damaklarına masaj yap demişti. Birden fazla vermeyin doktora danışmadan sizde.