İlk 9 ay cok uslu bir oglum vardı giderek herşey güzel olur derken daha da kötüye gidiyor kızlar.İlk defa sesimi yükseltmeye basladim kendime hakim olamiyorum.Beni severken hırcınlasmaya basladi.Eli sürekli gözümde kulagimda .En kötüsü herşeye ciglık atiyor ama öyle bir cıglık ki tiz kulagınız zarar görüyor o derece.Bir iki cocuk oynasın sosyallessin diye bulusturuyorum cıglıktan korkup agliyo cocuklar:) bu huy degişmesi 1 yas sendromu geliyor mu demek? Yani cocuk piskıloguna bi danısayım mı cok gec olmadan bir şeyleri yanlıs mı yapiyorum diye kendimi sorgulorum artık.Kitaplariyla vakit gecirmeyi bırakti,camasir makinesini bosaltiyot ordan kumandalari atiyor sonra bizim telefonlara saldiriyor vermeyince cıglık kıyamet.