Hamile kalmadan önce göğüslerim 90 bedendi. Şimdi 100 ü geçti. Ve emzirdiğim için sarktı. İğrenç görünüyorlar. Göbeğimde ve bikini bölgemde çatlaklarım var. Kilo da aldım. Yüzümde lekeler duruyor hamilelikten. Delireceğim. Çok ama çok mutsuzum. Bebişi bırakıp saçlarımı boyatmaya bile gidemiyorum. Eşimin tişörtlerin giyiyorum sürekli. Kısaca o eski halimden eser yok şimdi 🥲🥲