Üşütmüş te olabilir ama ben bir Doktoru takip ediyorum bebeğin yeşil kaka yapması bebeğin emdiği zaman ilk sütü emmesiymiş yani bebekler biraz emdikten sonra asıl yağlı sütü doyurucu sütü emermiş. İlk sütü emdiği için yeşil olurmuş. Bir de anne sütü emen çocukların farklı renklerde kaka yapması normalmiş öyle okumuştum