İki aylık bebeğim. Dün gece hiç uyanmadı acıktım diye ben de uyuyakalmisim dört gibi uykusunda mama icirdim çok istekli değildi. Sabah iki üç kere emzirdim şu saat oldu hala uyuyor ve uyanıp aciktigi için ağlamıyor arada ben kaldırıyorum ama bugün sütüm az mama veriyorum içmiyor. Yıkayım kendine gelsin dedim o da kar etmedi. Soydum şimdi çok sıcak diye. Sabahtan beri iki tane cisli bez alabildim :( Susuz kalacak diye ödüm kopuyor tavsiyesi olan var mı